maxipol

maxipol

maxipol

maxipol

آیا گرم (داغ) کردن تلفن همراه امری طبیعی است ؟

به صورت اصولی این یک امر طبیعی است و به فعالیت های CPU تلفن همراه مربوط است. زمانی که چندین برنامه را اجرا میکنید فرآیند کاری CPU افزایش پیدا میکند و باعث گرما خواهد شد. این اتفاق در اکثر دستگاه های الکترونیکی (لپ تاپ و کامپیوتر) اتفاق می افتاد. تمام تلفن های همراه سامسونگ تحت استاندارد بین المللی E4563 پیاده سازی شده است.


  

در زیر مراحلی را برای بهینه کردن این مشکل برای شما ارائه خواهیم داد.


1. برنامه هایی که استفاده نمیشوند را ببندید، برای مشاهده برنامه باز می توانید دکمه سمت چپ دکمه خانه را نگه دارید. درکنار آن میتوانید تنظیم خودکار نور صفحه را فعال کنید. 


2. اغلب هم میتوانید مدیریت مصرف باطری خود را بهینه کرده برای اینکار به قسمت تنظیمات بیشتر بروید و مدیریت بهینه باطری را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید مدریت مصرف باطری را برای تمامی برنامه ها انجام دهید. 


3. برنامه های غیر استفاده مانند بلوتوث و مکان یاب را خاموش کنید، مسیریاب را چک کرده و غیرفعال کنید که معمولا توسط نقشه گوشی مورد استفاده قرار میگیرد، سیگنال های GPS باطری بسیار زیادی را برای ارسال مکان یاب استفاده می کنند که سبب افزایش گرمای تلفن همراه شما می شود. بهتر است که گوشی را قفل کرده و از نقشه استفاده نکنید و همچنین اگر از نرم افزارهای مربوط به نقشه دیگر استفاده میکنید بهتر است که از تنظیمات ذخیره ساز باطری استفاده کنید. 


4. زمانی که از 4G و یا 3G به طور مدارم استفاده میکنید پردازنده و همچنین پردازنده گرافیکی یه طور مدارم از باطری استفاده میکند که سبب گرم شدن دستگاه خواهد شد. 


5. استفاده از چندین برنامه به طور همزمان _فعال بودن همزمان چندین برنامه باهم سبب افزایش گرمای دستگاه تلفن همراه شما خواهد شد. 


6. بررسی منظم بروز رسانی های نرم افزار، برای این امر می توانید به Play Store بروید و در قسمت برنامه های من تمامی برنامه ها را آپدیت کنید. برای بررسی بروزرسانی سیستم عامل وارد تنظیمات شده و در قسمت درباره تلفن همراه من بروزرسانی را انتخاب کنید. 


اگر هم تمایل داشته باشید می توانید به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات سامسونگ مراجعه کنید

 منبع : samsung.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.